Tápióbicske

Elérhetőségek és ügyfélfogadás

Ügyintézők névsora:

ÁRKI ILONA

  • Vezeti a polgármesteri hivatal gazdasági szervezetét
  • Segíti a pénzügyi-gazdálkodási feladatokat ellátók szakmai munkáját.
  • Gondoskodik a pénzügyi igazgatási csoport szervezéséről,
  • Szervezi a pénzügyi ügyintézői feladatok ellátását.
  • Szakmailag ellenőrzi, áttekinti a pénzügyi igazgatás munkakört ellátó személyek feladatellátását, észrevételeivel segíti tevékenységüket.
  • Szakmailag áttekinti és naprakészen tartja a gazdálkodást érintő belső szabályzatokat.
  • Tevékenyen részt vesz az önkormányzat által benyújtandó pályázatok előkészítésében, lebonyolításában és elszámolásában.
  • ellátja a hatályos közbeszerzési szabályzatban a közbeszerzésekért felelős ügyintézői feladatokat
  • A jegyző távollétében aláírja az ügyiratokat és helyettesi feladatokat lát el, a jegyzővel közvetlen kapcsolatot tartva.

ÁRVA TIBORNÉ

  • Képviselő-testület és a pénzügyi bizottság üléseivel összefüggő feladatok, és az ehhez kapcsolódó honlap-kezelés
  • központi címregiszterrel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Választási eljárással kapcsolatos feladatok
  • jegyzői hatáskörbe tartozó nevelési, oktatási hatáskörökkel kapcsolatos feladatok
  • lakáscélú helyi támogatásokkal kapcsolatos feladatok
  • közösségi együttélés szabályaival összefüggő feladatok
  • Személyi adat-és lakcímnyilvántartással kapcsolatos feladat- és hatáskör.
  • Anyakönyvi igazgatási feladat- és hatáskör.
  • A kereskedőkkel kapcsolatos feladat- és hatáskörök

BARNA ANGÉLA

  • A gépjárműadóval és a helyi iparűzési adóval kapcsolatos feladat- és hatáskörök.
  • Szükség szerint ellátja az ingatlan nyilvántartással és a térképészeti nyilvántartással kapcsolatos feladatokat.
  • Együttműködik az illetékes földhivatallal.
  • Gondoskodik az összes adónemet és követelést érintően az adótartozások esedékességet követő adóbehajtási eljárásának meg-indításáról, ennek érdekében az esedékességet követően az adótartozások nyilvántartásának elkészíttetéséről.
  • Adó- és értékbizonyítványokkal kapcsolatos feladatok ellátása.
  • Eleget tesz a helyi telekalakítási építési szabályzatot érintő szakhatósági megkereséseknek.
  • Szükség szerint ellátja az ingatlan nyilvántartással és a térképészeti nyilvántartással kapcsolatos feladatokat.
  • Ellátja az adók módjára behajtandó köztartozásokkal kapcsolatos feladatokat
  • Eleget tesz a helyi telekalakítási szakhatósági megkereséseknek.
  • Ellátja a méhészekkel kapcsolatos feladatokat.
  • Ellátja a növényvédelmi feladatokat.
  • Ellátja a magánfőzéssel kapcsolatos hatósági feladatokat.
  • Ellátja a kutak engedélyezésével kapcsolatos feladatokat.
  • Helyi vízjogi engedélyek kiadása, és nyilvántartás vezetése
  • Művelési ág változásokkal kapcsolatos helyi feladatok ellátása
  • Egyéb, építéshatósági és földhivatali eljárásokhoz kapcsolódó feladatok
    e-mail: ado2@tapiobicske.hu

FODORNÉ SZŰCS BEÁTA

  • Szociális igazgatással kapcsolatos feladat- és hatáskörök.
  • Gyámüggyel kapcsolatos feladat- és hatáskörök,
  • Hagyatéki eljárással kapcsolatos jegyzői hatáskörbe tartozó feladat- és hatáskörök,
  • Családi jogállás rendezésével kapcsolatos gyámhatósági feladatok
  • Családvédelmi koordinációs ügyek
  • Tulajdonosi, közútkezelői és munkakezdési/burkolatbontási hozzájárulások kiadása.

HORGOS GÁBORNÉ

  • Feladatkörében ellátja a magánszemélyek kommunális adójával és a talajterhelési díjjal kapcsolatos adóigazgatási feladatokat
  • Feladata a közműfejlesztési támogatások (víz, csatorna) nyilvántartások vezetése, behajtási feladatok.
    e-mail: ado1@tapiobicske.hu

JUHÁSZ JÁNOSNÉ

  • Az önkormányzati számláról utalásokat teljesít, szabályos bizonylatok (számlák) alapján.
  • Anyakönyvvezető helyettesítése
  • Ellátja az önkormányzat vagyonának, a vagyon változásainak és értékének nyilvántartási feladatait.
  • Gondoskodik az ingatlanvagyon-kataszter vezetéséről.
  • Analitikus nyilvántartások – ideértve az egyéb kiegészítő és részletező nyilvántartásokat is – vezetése.
  • Közmunkaprogrammal kapcsolatos elszámolás készítése
  • Számlázási feladatokat lát el, kimenő számlák elkészítése
  • Gondoskodik az önkormányzati épületeken zászló kitűzéséről, azok pótlásáról, karbantartásáról.
  • Nyilvántartja a közút adatait. A forgalmi rendjét meghatározó jelzéseket, az üzemeltetésre, fenntartásra, fejlesztésre fordított költségeket.
  • Gondoskodik a megállapított pénzbeli és természetbeni szociális ellátások folyósításáról és visszaigényléséről.
  • Ellátja a polgármesteri hivatal reprezentációjával kapcsolatos feladatokat.

KAMASZ ILONA

  • Pontosan és szabályosan kezeli a Polgármesteri Hivatal, a Gyermeklánc Óvoda, Tápióbicske Község Önkormányzata, és a Roma Nemzetiségi Önkormányzat házipénztárát.
  • Felelős a szigorú számadású nyomtatványok nyilvántartásáért, kezeléséért
  • RGYK támogatás igénylése a Magyar Államkincstártól.
  • Számlázási feladatokat lát el; belső- és kimenő számlák elkészítése.
  • Föld haszonbérleti díj nyilvántartása és az elmaradt befizetések miatti felszólítások kiküldése.
  • Gondoskodik a vagyonnyilatkozatok kiadásáról, a kitöltött nyomtatványok törvény által megszabott kezeléséről.
  • Menetleveleket összesíti, feladata az üzemanyag felhasználás elszámolása havonként.
  • Intézi a hivatali anyagbeszerzést, a szükséges irodaszerek megvásárlását.
  • Étkezési térítési díjjakkal kapcsolatos feladatokat
  • Civil szervezetek támogatásával kapcsolatos elszámolások és nyilvántartások vezetése
  • Köztisztviselők kulturális juttatásának elszámolása

KUNSÁGI ÁGNES

  • Negyedéves, féléves, három negyedéves és éves költségvetési információ készítése.
  • Könyvelési tételek kontírozása utalványra; bankkivonatok és dokumentumai, valamint házi pénztár és bizonylatai alapján.
  • Utalványokról könyvelési tételek gépi rögzítése és könyvelése.
  • Bérek havonkénti rögzítése a finanszírozási táblák alapján.
  • ÁFA bevallás készítése NAV felé elektronikus úton.
  • Főkönyvi könyvelése során köteles biztosítani az adatok szinkronját az analitikával, figyelmet fordítva az adatok ellenőrzésére, rendszerezésére és elemzésére.
  • Ellátja a helyi informatikai biztonsági feladatokra vonatkozó szabályokat, együttműködve az információbiztonsági felelőssel és a rendszergazdával, a jegyző nevében ellenőrzéséket végezve a polgármesteri hivatal dolgozóinak informatikai szabályok betartására vonatkozóan.
  • Honvédelmi referensi feladatok ellátása

LEDACS-KISSNÉ HORVÁTH MARGIT

  • a gazdálkodással kapcsolatos feladat- és hatáskörök; munkaüggyel kapcsolatos teendők, bérgazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása.
  • közfoglalkoztatottak kapcsolatos munkaügyi teendők ellátása.
  • a pénzügyi-gazdálkodáshoz kapcsolódó államigazgatási feladat- és hatáskörök.

NAGY EDINA

  • Intézi a közérdekű bejelentések, panaszok kezelési rendjét, valamint a hulladékgazdálkodással, környezetvédelemmel kapcsolatos helyi feladatokat
  • Eb nyilvántartással kapcsolatos feladatok ellátása
  • Építéshatósági engedélyek, bejelentések nyilvántartásával kapcsolatos feladatok
  • Gázvezetékek utólagos, geodéziai mérések nyilvántartása
  • Egyéb, más köztisztviselő munkakörét nem érintő nyilvántartások vezetése.
  • Ügykezelési feladatok és hatáskörök, irattárazás és irattárrendezéssel kapcsolatos feladatok
  • Hirdetmények kifüggesztésével kapcsolatos feladatok.
  • Roma Nemzetiségi Önkormányzat adminisztratív feladatai.
  • Föld kifüggesztéssel kapcsolatos feladat- és hatáskörök.
  • Ellátja a polgárvédelmi és honvédelmi feladatokkal kapcsolatos adminisztratív teendőket.
  • Ellátja a helyi polgárvédelmi és katasztrófavédelemi önkormányzati hatásköröket
  • közérdekű munka ledolgozásával kapcsolatos adminisztratív teendők

DR. SZÉCSÉNYINÉ BATA KRISZTINA

Vezetési feladatok

  • Vezeti a képviselő-testület hivatalát.
  • Gondoskodik az önkormányzat működésével kapcsolatos feladatok ellátásáról.
  • Ellátja a Polgármesteri Hivatal működésével kapcsolatos feladatokat.
  • Hatáskörébe tartozó ügyekben szabályozza a kiadmányozás rendjét.
  • Ellátja a család- és gyermekjóléti szolgálat és a főzőkonyha vezetési feladatait.
  • Gyakorolja a munkáltatói jogokat a Polgármesteri Hivatal köztisztviselői, közalkalmazottai és a takarító tekintetében.
  • Megteremti a szakszerű és törvényes működés belső szabályozási feltételeit. Ennek érdekében gondoskodik arról, hogy rendelkezésre álljanak a jogszabályokban előírt eszközök, feltételek és szabályzatok.
  • A dolgozók szakmai felkészültségének javítása érdekében továbbképzési tervet készít és gondoskodik annak megvalósításáról.
  • Folyamatosan ellenőrzi és irányítja a vezetése alá tartozó köztisztviselők és közalkalmazottak munkáját.

Saját hatáskörben ügyintézés

  • Birtokvédelem,
  • Kötelező továbbképzések szervezése,
  • Teljesítményértékelési rendszer működtetése
  • Helyi adatvédelmi feladatok ellátása
  • Képviselő-testületi, bizottsági és RNÖ ülések előterjesztéseinek elkészítése,
  • Rendelet-tervezetek és szabályzatok készítése, illetve felülvizsgálata,
  • Szerződések előkészítése,
  • Orvosi praxiskezelés,
  • Honlappal kapcsolatos munkák,
  • Rendőrséggel való kapcsolattartás,
  • Fakivágás,
  • Álláspályázatok kezelése, kiírása,
  • Helyi önkormányzati rendezvények hatósági engedélyeztetése.

PUHL ÁDÁM KÖZTERÜLET-FELÜGYELŐa közterületek rendeltetésszerű használatának felügyelete;

  • a közterületen különböző tevékenységet végzők (pl. árusok, plakátragasztók, portréfestők, zenészek stb.) engedélyének ellenőrzése;
  • szabálytalanság esetén hatósági intézkedések megtétele, a szabálysértő figyelmeztetése, bírságolása, feljelentése, jelentéskészítés;
  • dokumentumok készítése (kép, hang, videó, rajz, jegyzőkönyv);
  • az állampolgár figyelmének felhívása a szabálysértés megszüntetésére (figyelmeztetés);
  • helyszíni bírság kiszabása;
  • szabálysértési eljárás kezdeményezése, feljelentés;
  • közreműködés a közrendvédelmi feladatok ellátásában;
  • a közterületek tisztaságának védelme;
  • a környezetvédelmi előírások (pl. veszélyes hulladékok elhelyezésével kapcsolatos szabályok) betartatása;
  • a köztisztasági szabályok megsértőinek szankcionálása;
  • együttműködés a társhatóságokkal és társadalmi szervezetekkel;
  • együttműködés a bírói és ügyészi szervekkel;
  • az állat-egészségügyi előírások (pl. ebzárlat) betartatása, ebrendészeti feladatok ellátása;
  • az épített és természeti környezet (műemlékvédelem, szobrok, parkok, védett fák stb.) védelme.
  • a helyi közutakon, a helyi önkormányzat tulajdonában álló közforgalom elől el nem zárt magánutakon, valamint tereken, parkokban és egyéb közterületen a közúti járművel történő parkolás biztosítása,
  • közreműködik a településképi, állattartási, környezetvédelmi és katasztrófavédelmi szabályok ellenőrzésében;
  • a közterületi kamerák működésével kapcsolatos feladatok ellátása,
  • a piac működésének biztosítása és ellenőrzése,
  • a polgármester, a jegyző aktuális utasításainak ellátása; munkája során keletkezett iratok, jegyzőkönyvek, jelentések, feljelentések, helyszíni bírságok rögzítése, adminisztrációja
  • Ebekkel kapcsolatos feladatok ellátása.
  • Jegyzői hatáskörbe tartozó állatvédelmi feladatok ellátása
  • Illegális hulladékokkal, hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződésekkel kapcsolatos feladatok ellátása

A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje:

Hétfő: 8:00-12:00, 13:00-16:00,
Szerda: 13:00-16:00
Csütörtök: 8:00 – 12:00

Elérhetőségek:

Telefon: 06-29/421-001
E-mail: onkormanyzat@tapiobicske.hu

Az Infotv. 1. melléklet II. 13. pont szerinti adatok:

Adatkezelők

 Név:  Tápióbicske Község Önkormányzata 
 Székhely:  2764 Tápióbicske, Rákóczi út 93. 
Adószám: 
 Elérhetőség:
 15-730765-2-1 
 +36-29/421-001, 
onkormanyzat@tapiobicske.hu
 Képviselő:  Herczegh Róbert polgármester
 Elérhetőség:  +36-29/421-001,
onkormanyzat@tapiobicske.hu 
 Adatvédelmi tisztviselő neve: FODORNÉ SZŰCS BEÁTA
 Adatvédelmi tisztviselő e-mail címe: onkormanyzat@tapiobicske.hu 
 Adatvédelmi tisztviselő telefonszáma:  +36-29/421-001 
 Név:  Tápióbicskei Polgármesteri Hivatal  
 Székhely:  2764 Tápióbicske, Rákóczi út 93.  
 Adószám:  15392646-2-13  
 Képviselő: dr. Szécsényiné Bata Krisztina jegyző 
 Elérhetőség:  +36-29/421-001,
 onkormanyzat@tapiobicske.hu 
 Adatvédelmi tisztviselő neve: FODORNÉ SZŰCS BEÁTA
 Adatvédelmi tisztviselő e-mail címe:  onkormanyzat@tapiobicske.hu 
 Adatvédelmi tisztviselő telefonszáma:  +36-29/421-001 
 

Közérdekű adatigényléssel foglalkozó személyek:

dr. Szécsényiné Bata Krisztina jegyző +36-29/421-001/3,
 jegyzo@tapiobicske.hu 

Árki Ilona Gazdasági vezető +36-29/421-001/5,
 gazdasagivezeto@tapiobicske.hu

Megszakítás